Äntligen!

Är man igång o det känns bra. blev bröst på måndag och axlar på onsdag. I morgon tänkte jag ta o köra rygg o kanske armar. Desutom blir det regält med konditionsträning. Måste ju komma igång med den om jag vill börja få bort några kilon. Styrketräningen ger ju mycket o hjälper mig otroligt med att hålla vikten stabil men det räcker nog inte riktigt är jag rädd. Någon skulle behöva stå med en morot framför mig när jag springer så kanske det gick bättre hehe

Har sett att det e mindre folk som e inne på bloggen senaste tiden, vet att det beror mycket på att jag e rätt dålig på o bloga. har ju aldrig gjort det förr, men jag försöker bättra mig. väldigt omottiverande att blogga när man inte har så mycket att skriva om. men ska snart lägga upp lite mera bilder tänkte jag.

Vi ses på gymmet ;-)

/christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0