Dålig start

Ok då var det dags för första inlägget då, måste erkänna att jag aldrig haft en blogg förr men vi får väl se hur det går, passar på redan nu att ursäkta min dåliga stavning men det får ni försöka leva med ;-)

Klockan började ringa halv 11 idag men seg som jag är kom jag inte upp först 11 ändå hehe, allt verkade kanon o jag var taggad att komma ner till gymmet, skulle bara skjutsa jenny till bussen först men aldeles innan vi skulle åka började jag må grymt konstigt, blev svimfärdig och illamående. Drack några glas vatten för jag tänkte det kanske bara var dåligt med vätska i kroppen och åkte iväg. Tyvärr gick det inte över så jag åkte hem igen. Vore ju pinsamt att svimma av på gymmet liksom.

Nu ligger jag här i soffan o tänkte jag skulle fösöka vila mig lite o göra ett nytt försök lite senare på dagen, återkommer med hur det gick ikväll.

/Christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0