Plötsligt så händer det :-)

Vi kom iväg och tränade idag, kors i taket :-) Köpte nytt månadskort till jenny så nu är vi äntligen på gång.

Körde bröst och frammsida axlar idag, det gick hyfsat. Gjorde ett försök på 105kg i bänkpressen men det räckte inte riktigt hela vägen. mitt rekord är 100kg och det gjorde jag förra veckan så känns rätt bra ändå, ge mig några veckor till att träna tekniken bara ska vi se att det går vägen :-)

Tänkte passa på att göra lite reklam för kosttillskotten som jag äter just nu.


Från vänter:

Vitamax - Vittaminer och mineraler, en tablett om dagen
TxBurn - Intas vid Fettförbrännings träning en timme före
Omega-3 - Fiskfett för ökad fettförbränning 1000mg/ kapsel, intas 2ggr/dag
Rhino Forze - Ökad uthållighet och muskel uppbyggnad, intas 30min före träning
Esapro - Proteintillskott för muskeluppbyggnad, intas före träning och ca 2-3 timmar efter
Anator - Återhämtning och muskeluppbyggnad, intas direkt efter träning

Har ni frågor eller tips till oss om kosttillskott och träning? Har ni gått ner i vikt eller vill gå ner i vikt? Skriv  gärna till oss i kommentarerna eller maila oss på vår nya mailadress [email protected] tillsammans kan vi göra 2009 till det bästa träningsåret någonsin :-)

/christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0